نرم افزار مدیریت درمانگاه جنوب

سیستم مدیریت درمانگاه جنوب، یکی از جامع ترین و با کیفیت ترین نرم افزارهای مدیریت مراکز پزشکی است که توسط تیم متخصص شرکت جنوب با هدف ثبت و نگهداری اطلاعات نوبت دهی و ویزیت بیماران و همچنین تولید گزارش لیست ویزیت با تفکیک نوع بیمه ها طراحی و توسعه داده شده است.

چرا به یک نرم افزار مدیریت درمانگاه نیاز داریم؟

مدیریت فرآیندها عضو جدانشدنی ازهر کسب و کاری است و مدیریت درمانگاه و یا مطب از این قاعده مستثنی نیست.وجود یک نرم افزار دقیق، پویا و سریع راه را برای مدیریت هرچه بهتر فراهم می سازد.

نگهداری اطلاعات بیماران و مراجعات آن ها با روش قدیمی دفترچه های ثبت، هم زمان بر و همراه با خطای انسانی و گاها" سلیقه‌ای است و هم امکان از دست دادن بخشی از این اطلاعات وجود دارد.با پیشرفت تکنولوژی روش های قدیمی جای خود را به روش های نوین و طبق روز داده است. این نرم افزار با هدف استفاده از تکنولوژی در مطب ها و درمانگاه ها طراحی و پیاده سازی شده است.

 اهداف اصلی نرم افزار

-مدیریت فرآیندهای درمانگاه توسط سیستم

-کاهش حجم کاری و افزایش کیفیت و دقت عملکرد کاربران سیستم

-افزایش درجه رضایتمندی و رفاه حال بیماران و مراجعین

-استفاده همزمان از چندین گیت پذیرش

قابلیت های کلیدی سیستم

  • ثبت، ویرایش، ابطال نوبت ویزیت پزشک و چاپ قبض
  • ثبت نوبت خدمات پزشکی و چاپ قبض
  • قابلیت تعریف انواع بیمه‌های طرف قرارداد و تعرفه‌های آن‌ها
  • ثبت اطلاعات بیمار به‌صورت عضویت
  • قابلیت تعریف نوبت‌های کاری برای ثبت نوبت
  • قابلیت تعریف دکترها و متخصص ها
  • قابلیت تعریف اپراتورهای سیستم
  • قابلیت تعریف خدمات پزشکی به همراه تعرفه های بیمه آن‌ها و گروه‌بندی آن‌ها
  • قابلیت تائید ویزیت توسط پزشک با استفاده از بارکد خوان
  • امکان ثبت نوبت غیرحضوری(پیامکی و اینترنتی)
  • و ...

سایر قابلیت ها و خدمات اختصاصی مرتبط

-امکان توسعه و سفارشی سازی محصول بر طبق نیاز مشتری

-محیط کاربری آسان و کاملا فارسی

-

ویژگی های فنی محصول

-سازگاری با سیستم عامل ویندوز10

-امکان استفاده بر روی چندین ایستگاه کاری با قابلیت استفاده همزمان

-استفاده از بانک سرویس دهنده بانک اطلاعاتی SQL

پشتیبانی و خدمات پس از فروش

خدمات پس از فروش و پشتبانی برای محصول چاری با هدف بهره برداری هرچه بهتر در درمانگاه صورت می گیرد. این خدمات شامل: آموزش، ترفندها، بررسی و مرتفع نمودن اشکالات احتمالی و همچنین انطباق فرآیندها ارائه خدمات به بیماران در سامانه نرم افزار صورت می گیرد، که مدت آن 6ماه در نظر گرفته شده است.

این خدمات از طریق مراجعه حضوری، تماس تلفنی و یا ارسال درخواست طی پرتابل پشتیبانی به وسیله (ticket) صورت می گیرد.همچنین به همراه محصول جاری یک راهنمای تدوین شده توسط شرکت تحویل مشتری می شود که این راهنما از ابتدای نصب نرم افزار به صورت کامل به کمک کاربر و اپراتور می آید و اطمینان خاطر که تمامی روش ها در راهنما آموزش داده شده است.


آرشیونرم افزار مدیریت درمانگاه جنوب